Translate

Bakrund!

fredag 8 juni 2012

Önskar att dygnet hade 24 timmar mer..

Har inte tid med allt! Ibland går det bara inte att blogga. Idag har jag ridit ut, det gick bra. Han var jättepigg och fram! KUL! :D

När jag hade ridit så åkte jag till Ebba. Vi va tillsammans ett tag och sen kom pappa och hämtade mig för jag skulle klippa mig. BRÅDIS! Snart ska jag till Ebba igen för att jag ska sova där.. Hinner inte att blogga så mycket idag då. Jag ska äta sen till Ebba.

Denna helgen blir full! Imorgon ska jag väl va med Ebba ett tag, rida dressyr och sen så ska jag väl va med Moa också. På söndag bär det av till Bellevue för jag ska med Moa på tävling, och om jag inte åker med så ska jag väl va med NORA <3

Det blev ett väldigt stressigt inlägg nu, men alltid uppdatering!

När vi slutat skolan och jag bara kan pusta ut så ska det bli bättre på bloggen. Jag och Nora ska fixa nya grejer i inläggen och kanske fixa något med designen osv..

Vi hörs sen!

// L <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar