Translate

Bakrund!

fredag 1 juni 2012

Tävling+Träning

Hej!

Idag har jag varit på tävling, det gick bra.
LB: 4 fel för att hon är nonchalant, sen ar
det sista hindret i grunden också så det gör
inte saken bättre precis.
LA: Gjorde en jätte fin grundomgång ända
tills hinder nummer 7... ramla av.
Hon liksom kom mitt emellan 1 och 2 språng
så det är som det är. Hon trampa mig
lite på armen men det har gått över nu.

Är rätt nöjd ändå, hon var pigg så det var
ju bra!

Nu har jag ÄVEN varit på lektion hos Veronica,
det gick bra gjorde det, jag hade en utav
hennes ponnys eftersom Stuffi hade tävlat
idag. Så jag fick Dolly, hon är ju raka
motsatsen till Stuffi verkligen.
Seg och trög och seg i benen, men det
var bra att träna på det också!

Detta var lite om min dag, jag ska nu
också passa på att tacka Alexandra Henriksson
för all hjälp jag fick av dig idag på tävlingen.
Tack så hemskt mycket Alexandra!

// N ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar